annuncio

Comprimi
Ancora nessun annuncio.

[COMPRO] Boots of the Protector

Comprimi
X

• Filtro
  • Ora
  • Visualizza
Elimina tutto
nuovi messaggi

• [COMPRO] Boots of the Protector

Ho bisogno di un BS Ally che li sappia fare, la recipe dovrebbe essere questa:

http://www.***head.com/?item=30323

Per i materiali nessun problema, li trovo (o se volete per i primal potete dirmi di quanto aumenta il prezzo per ognuno).
    Se qualcuno puņ farmeli, mi wispi in game o mi mandi una mail se sono offline (Duku, Kaemalux) ^^

Per il prezzo, guardate di non esagerare

Sono BoP appena craftati
    The demon sensed a change in Korgha's fury,feeling his bloodthirst flowing out from his wounded meat.The champin's armor wasburned and smashed,his blood straining from letal wounds.There were still enemies to slay,but his destroyed body had no more the strenght to fight and the demon was howling in fury.Korgha's body was twisting for the demon's fury,who was crying his frustration to the sky.The demon took the chance and made Khorga lift the arm up.showing him the crimson edge.Khorga smiled also when Death took him,smashing the bloody blade on his own neck.The demon tasted the champion's death,knowing that Khorne was not interested in the origins of blood.

All that interested him was the blood flowing...

Se la fatica supera il gusto,č ora di lasciar perder la patacca e attaccarsi al lambrusco

Commenta

Idiota io che mi sono fidato di quelli di gilda, e che non ho letto con attenzione.. Grazie.

Potete chiudere ^^'

Commenta

Vendo Primal Water, x kiunque sia interessato mi wispi (Sono Argosax). Guarderņ sul thread x sapere ki č interessato
        Nn fate guerra x averli , mi raccomando
        Try out our free ccnp lab and latest comptia tvoice - pass-4sure training courses to get high flying success in final and security+ exam exams

Commenta

Sto operando...
        X